HA DET SÅ KULT


Idag blev det Westfarm mall i West Hartford med tjejerna. shoppade lite inför Hawaii (I'M GOING TO HAWAII!!!!!!!!) och Nana, nu är ditt clinique set fixat! var såå nära att få 15% off som förra gången men såklart sket det sig trots att jag hade mitt ssnummer, men jag fick lite samples till mig själv i stället.. När vi var klara där for vi till Cheesecake och avnjöt en som alltid god middag. Sedan gick vi in på Barnes & Nobles (en bokaffär) och Ellen och Melina visade en asskön bok, någon hade samlat roliga, helt korkade provsvar från typ matteprov, biologi osv, funderar starkt på att köpa för man kunde inte sluta skratta. En himla skön dag och roligast av allt var bilresan hem, helt slut i skrattmusklerna mina!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0