HARD WORK WORK


De utnyttnar mig inte alls. Snarare tvärtom. Ligger mest och jobbar på brännan och känner att jag är världens bästa au pair, samtidigt! Det är så chill stämning så det är bara att go with the flow så att säga. Så ni behöver inte oroa er att jag går och trampar sand, visst det gör jag visserligen men det är gött det med! För att citera min egen facebookstatus från gårdagen:

frukost 8am, på med solkräm, ut i solen, flyta omkring i poolen, jordgubbar, gå över trappen till beachen, solkräm igen, hoppa bland vågorna, kolla på delfinerna, läsa lite bok, tillbaka till poolen, vattenkrig, lunch och fotbollsvm, ut till poolen, ner till havet, somna i solstolen, hoppa lite till i vågorna, tillbaka till huset, duscha bort all sand, rent hår, grillat, pussel, tv, sängen. Hard work work

Kan ju bara tillägga att idag körde vi på poolparty med jordgubbsmartinidrinkar och poolbeachvolleyball! Alltså, jag glider mest runt och njuter! Synd att man inte kan fånga allt det fina på bild.






Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag gillar verkligen ditt läge!

2011-07-13 @ 09:36:23
Postat av: Lovisa

Ta för dig, unna dig och njut!

2011-07-17 @ 00:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0