HIGH ON LIFE


I och med att jag jobbar min sista dag som au pair imorgon och snart far iväg till Hawaii så hade vi lite hejdåmys del 1 igår här hemma med Ellen, Melina och Jennie. Hade verkligen bara planerat enkelt filmmys men min värdmamma hade fixat med pizza och en tårta full med frosting, amerikanskt javisst! Så det var bara att hänga med i svängarna och både familjen och vännerna hade med sig presenter vilket jag blev himla överraskad av, men sååå glad för! Har sån fin värdfamlj och så fina vänner, kommer sakna ihjäl mig jag. I all hast glömdes kameran bort men jag kan säga att vi hade det top notch. Idag har jag tömt min garderob, packat och flyttat upp till gästrummet, mitt rum är tomt och tas imorgon över av en annan tjej.. Kramade just städtjejen Jennifer hejdå vilket kändes så himla konstigt, kommer aldrig ses igen, när hon kommer hit i nästa vecka ligger jag på en playa på Hawaii. Herre gud det känns så långt borta men det känns så himla gött! Min sista jobbdag imorgon, sedan ska jag bara glida fram tills den 26 augusti, då landar jag på Arlanda.







Kommentarer
Postat av: Mamman

Vilka underbara människor du lärt känna! Och vad underbar du är som förtjänar allt de gjorde för dig!

2011-07-28 @ 20:59:26
Postat av: moster

Mysig avslutning på dina arbetsmånader!!! Ha det nu skönt o skoj på semestern.Kram

2011-07-28 @ 23:29:50
Postat av: Lovisa

Så himla fantastiskt! Är såå glad att du omringas av fina människor! Du är värd allt!!!!

2011-07-29 @ 10:01:40
Postat av: Lovisa

Så himla fantastiskt! Är såå glad att du omringas av fina människor! Du är värd allt!!!!

2011-07-29 @ 10:02:44
Postat av: Pappa

Så härligt att du fick en så bra avslutning på vistelsen i ch.

2011-07-31 @ 12:46:44
Postat av: Melina

Ser ju ut som att jag har huvudet direkt på axlarna :(

2011-08-03 @ 23:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0