INNAN JAG SOMNAR


Vaknade upp i Maddes lägenhet imorse efter några få timmars skönhetssömn och har sedan dess varit huuur trött som helst. Så sängen har varit min vän för dagen men jag slet mig härifrån för biomys med söta Ellen. Kom just hem därifrån, vi såg Transformers, en film med robotar. Kan en sådan film verkligen vara bra tänkte jag och trodde svaret skulle vara nej men nej jag hade fel. Hur bra som helst, lite svårt att hänga med alla gånger men man förstod hur allt hängde ihop under filmens gång. Sjukt rolig var den också och väldigt snyggt gjort med alla robotar och människor tillsammans. Men det klart bästa var givetvis alla snygga karlar! Så vi hade en toppenkväll jag och Ellen. Nu ska jag sova, godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0