LAJ LAJ LAJ


Idag försov jag mig och fick skamset skynda mig upp, bussen till ungarnas camp var jätteförsenad så jag skjutsade de istället och fick trängas med massa gula bussar, när jag kom hem var Jennifer här, städtjejen, och städade just då köket så jag kunde inte göra frukost i lugn och ro. Detta kunde alltså bli en surdag med en dålig morgon men nej. Bara vetskapen om att jag ska ut och resa snart (Vilken resa det kommer bli!) och sedan hem, gör att jag svävar runt på moln lätt som en fjäder och tycker allting är top noch! Den känslan kryddas med att jag känner mig så sjukt uppskattad för det jag gör och jag kan äntligen få känna att jag kommer sakna mina värdungar! Även värdföräldrar, värdsläkt, grannungarna, grannpappan, grannannyn kommer jag sakna när jag åker härifrån och även jag kommer vara saknad, av dom. Det, är en mäktig känsla som gör mig så förbaskat glad så en skitmorgon som imorse blir till en fis i rymden och idag har jag haft en dag med mina kids som var, top notch!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det värmer i hjärtat att höra detta:)

2011-07-20 @ 00:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0