NORTH CAROLINA


Är i North Carolina med värdfamiljen på semester. Bor precis vid stranden och allt är jättefint. Hela staden består endast av beach houses så det vimlar av semesterfamiljer och turistgrejer, vilket är coolt. Dock känner jag på mig att denna vecka kommer bli familjesemester med aupair i svansen, lite lätt bortglömd, eller lite väl utnyttjad om man säger så. Alla mammans syskon med man och barn och mormor är här och det snackas väldigt mycket och det blir inte mycket plats över till mig, inte ens jobbet kan jag ju göra något vettigt av när det finns så många andra än Emilia att leka eller skrika på. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen och bränt mig har jag gjort också, inte förvånad.. Men även om det känns lite som jag står och trampar sand så är det väldigt fint här, harmoniskt får man säga så? Det njuter jag då i alla fall av så det står härliga till!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0