SURPRIIIIISE!


Det har varit så sjukt svårt att hålla detta hemligt och få det att gå ihop med alla vita lögner hit och dit men jag och Carro bestämde för några veckor sedan att jag skulle komma och överraska Kristine i LA innan vi for till Hawaii. Lättare sagt än gjort må jag säga men sjukt värt! Trots för många försägningar och trassel hit och dit så hade uppenbarligen Kristine inte den blekaste, hade inte anat någonting. Hade skickat brev till Kristines värdmamma och kollat så det var okej att jag kom och lurat i Kristine att jag inte skulle hinna träffa henne varken innan eller efter Hawaii innan hon for hem för bröllop i Norge. När allt verkade som det skulle funka fint råkade Sofia här försäga sig i veckan att Carro skulle plocka upp mig på LAX på lördagskvällen, så Carro fick hitta på att hennes vän Anna Persson var hon som skulle plockas upp och kära Norskan gick blankt på det. Överraskningsmomentet fick lov att omplaneras in i det sista när planet mitt landade för tidigt och Carro hade Norskan oplanerat i bilen. Men hur som så blev det sjukt improviserade resultatet det bästa någonsin, top notch! Inget slog Kristines reaktion när hon, sittandes i bilen insåg att det var jag som stod där och inte en Anna Persson. Sedan fortsatte kvällen ute i Hollywoodnatten med drinkar och massa dans. Sitter nu här morgonen efter i Long Beach och har en sovandes Carro bredvid mig och det känns som jag aldrig farit härifrån. N J U T A ska jag göra de här dagarna och på onsdag bär det av mot Hawaii. Sista månaden here I come!






Kommentarer
Postat av: Mamman

Lev i nuet! Och hälsa till dina vänner! Det känns verkligen jättekul att jag har fått träffa dem!<3 <3 <3 Ser fram emot att få ta emot dem härhemma!

2011-08-01 @ 11:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0