TACOMYS I SHERWOODSKOGEN


Och himla mysigt har vi haft det, åå vad jag älskar denna känsla, spontanitet. Inte helt enkelt att vara det här i Usa när man måste planera och ha sig för att få ihop det. Ofta träffas man ju ute men ikväll hade vi en riktigt hemmakväll här hos mig på Sherwood lane. Tacos, prat och hyrfilm (hyrde direkt ifrån tvn så high tech är vi här). Glömde bort att använda kameran och bilderna som blev tagna blev inte top notch men men. En perfekt kväll och det enda jag stör mig på är, varför har vi inte gjort det här tidigare?






Kommentarer
Postat av: Mamman

Härliga bilder! Jag känner mig lika glad som du <3

2011-07-23 @ 09:57:35
Postat av: moster

Det ser ut att vara mysigt,både huset o vännerna.Var det en bajsfri hund med,vilken turkväll!

2011-07-23 @ 11:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0