Yankees


För att citera min facebookstatus: Har sovit på saken och kan konstatera att baseball är ingen "sport" för mig. Kul att ha varit där det var coolt men alltså tacka vet jag fotboll! Det var olidligt varmt så svetten rann konstant och jag trodde jag skulle svimma flera gånger. Att man inte kan alla regler är väl en sak men jag och Melina hade nog oturen att hamna på en väldigt tråkig och händlselös match fast ändå. Jag menar, det är ju inte ens action när det blir home run, de joggar ju bara lite lätt.. Jag som tycker hockey kan bli långtråkigt när de hela tiden blåser av och tar time out men här är det ju mer avblåst än vad det är öö påblåst.. Men det var kul och jag fick min yankeestisha och min glass i en yankees hat så jag är nöjd. När jag flyttade hit till the east coast ville jag göra två saker innan jag åkte hem, gå på broadway och på en yankeesmatch. Nu är det avbockat och klart! När jag kom hem från matchen tog jag med mig åttaåringen ut och bjöd på glass. Hon åkte nämligen i väg på sleep away camp för tre veckor imorse, därför hade vi lite hejdåmys igår kväll hon och jag, mycket uppskattat och gott!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0