BROADWAY SHOW!!!


Äntligen så begav det sig till NYC och Broadway! Rekommenderar verkligen att gå dit trots att man inte har något sällskap. Sådan sjukt bra upplevelse! Stod i biljettkön vid trappan på Times square en timme, hamnade sedan på femte raden och fick som sällskap ett fint gaypar som var så exited över att det var min debut! Kunde inte ha fått det bättre. Såg nu att jag lyckades knäppa kort på mitt sällskap, ovetandes att det var de, före showen, inget kort på mig dock men men jag var där och det var så himla underbart!







Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh gu vad avis jag blir!!!!! Gissar att den var helt fantastiskt bra! Ses snart!!!

2011-06-03 @ 21:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0