LILLA MIDSOMMAR PÅ SHERWOOD LANE


Tog ett välbehövligt bad imorse när jag kom hem och sedan sov jag fram till fyra och började jobba klockan fem. Jag och ungarna gjorde klart jorgubbstårtan och gick ut för att plocka blommor till midsommarkransar. Improviserade ihop en midsommarstång av Js indiankors och lagom till små grodorna kom grannpojkarna över och dansade med oss och invigde den übersnygga tårtan. Det blev succé och alla var väldigt uppspelta och tårtan var hur god som helst. Efter badning, lite film och sagostund tog jag med mig åttaåringen ut på kvällspomenad med hunden. Vi plockade sju blommor för att lägga under kudden och nu sitter jag här och funderar på när jag kommer bli trött och krypa ner och drömma om min mcdreamy!







Kommentarer
Postat av: Lovisa

snacka om charmigt midsommarfirande:)

2011-06-26 @ 10:09:13
Postat av: Mamman

Kul att du för in svenska sedvänjor i Amerikat!

2011-06-26 @ 22:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0