SWEDEN!!


Efter lite strejkar på Island och ganska lång väntan så är jag nu hemma i Sverige och jag fullkommligt ÄLSKAR DET! Känns som jag aldrig farit härifrån. Pappa och Lovisa mötte upp mig på Arlanda, på vägen hem blev det stop på statiol för varmkorv och magnumglass. Sedan fortsatte turen längst ett idylliskt Sverige med röda husknutar, svenska flaggan och kohagar, kisspaus i skogen och det må jag säga hamnar på min topp tiolista över saker jag gjort, så himla underbart! När jag kom hem cyklade Lovisa och jag till mamma för att möta upp Skellefteå för rosévin och ljusugnsbröd. Jag älskar att jag är här och imorgon tar Sofia studenten. Om jag känner mig rätt kommer jag böla mig sönder och samman. Men jag bara älskar det!




Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag bara älskar det, jag också!!!!! Härligt att du är hemma <3

2011-06-10 @ 07:30:14
Postat av: Lovisa

<3

2011-06-14 @ 10:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0