FÖRRA HELGEN BILDER KOMMER NÄR TID GES


Känner att jag gör en massa nu men hinner inte uppdatera på bloggen. Så kan det gå när huvudet är fullt av virrvarr men jag ska göra mitt bästa för att dela med mig av mina senaste galej här i Cali.

Förra helgen började med att vi åkte till Norskans host grandparents och firade att hon hade fyllt år. För inte kan man missa Norskans födelsedag trots att man var någon vecka försenad. Jag och Carro hade knåpat ihop ett jättefint collage med massa bilder från vårat år här i Cali. Kristine hade med sig kalasmiddag och sedan blev det jacuzzi och till slutet av kvällen kom till och med Hippien och Geishan fram i sina rätta skepnader! Därefter kunde alla sova gott och vi fick alla vår skönhetssömn.



På lördagen skjutsade vi Fellin till bussen och for på lite shopping på del Amo. Därefter skildes vi från Norskan och Carro och jag drog hem till mig för att göra oss i ordning för kvällen. Vi hade nämligen blivit bjudna till Marits födelsedagsmiddag på en italiensk restaurang i Santa Monica, Buca de beppo och ja jag rekommenderar den starkt!



Det var jag och Carro tillsammans med massa 40plussare och vi hade det så trevligt! Vi blev presenterade för hennes vänner och träffade en tjej som hette Martina och oj vad hon såg ut som en Al Fakir! Så lik hon var de. Gluggen var där, skrattet, rösten, håret och rörelser.

Madde tillkom i slutet av festligheterna och vi tre drog sedan vidare ut för att prova på nattlivet i Santa Monica. Vi började på en bar, vatten för min del, och slutade på ett fullproppat dansgolv på en klubb som hette Makai. Det blev till att skaka rumpa till skön musik och efter en liten nattpromenad med några marinkillar (jättesnälla ni behöver inte oroa er) så körde vi hem Madde till Bel Air och styrde hem för att sova sked. Tror klockan var 6am när jag stängde ögonen mina, väldigt lyckad kväll!



På söndagen hade vi tänkt dra till körkan men det blev lite sovmorgon och istället brunchade vi med Kristine i Redondo. Jättegod pancake med chokladbitar och jordgubbar, så gott! Sedan dök Madde upp och Norskan drog med oss alla på manikyr! Det var något nytt för oss ofina svenskar men oj så fina vi blev. Därefter tog vi en välbehövlig och väldigt skön promenad hem till Kristine för att efter lite chill avsluta helgen med bio. Och det var förra helgen det




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0