THE FREEWAY GUYS!


Jag och Geishan tog oss en tur med bilen mot Santa Monica i lördags. Mitt ute på motorvägen ser vi en bil på höger sida med en snygging till karl vid förarsätet. Jag kör upp jäms med och till våran glädje satt det fler snygga karlar i bilen. Vi vinkar glatt och de vinkar tillbaka. Gasar på lite så vi kommer förbi varpå de kör ikapp. Jag säger till Carro, Ta kort ta kort! Hon vevar ner rutan och fotar medans killarna skrattar. Haha vad kul tänkte vi och kör vidare. Då helt plötsligt kör killarna upp på vänster sida om oss, vevar ner rutan och viftar med ett kvitto. Mitt fönster är nere men jag tar mitt förnuft till fånga och kommer ihåg att jag faktiskt kör, på en mångfilig motorväg dessutom.. Men Carro hon kastar sig bak i baksätet, är det karlar så är det, vevar ner rutan, jag kör upp så hon är jämsides med den andra bilen och hon sträcker sig ut och når kvittot. Och så gick det till när vi fick the freeway guys nummer! Allt skeende på en stor trafikerad motorväg i LA.

Stolta far vi hem till våran fina Calimamma Marit för lite kvällsmys. Vi kollar upp freewaykillarna på facebook och inser att vi har fått numret av en snygg skådis! Katjing!



Kommentarer
Postat av: Anna

okej det här vill jag höra mer om, låter sjukt intressant! Vad hände sen vill jag ha!

2011-03-08 @ 03:07:49
URL: http://nygardhiusa.blogg.se/
Postat av: Emilia

haha. Vi smsade numret och frågade om vi skulle träffas på piren i Santa Monica. Då fick vi svar, oh I think we're moving to fast, we just met on the freeway. Men vaddå, det är ju menat att man ska träffas om man byter nummer ute på motorvägen! Men vi fick deras namn och sedan slutade det där ;) haha

2011-03-08 @ 04:57:39
URL: http://detborjarica.blogg.se/
Postat av: Mamman

Det där hände inte när jag satt i baksätet i din bil....:(

2011-03-08 @ 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0