SÖNDAG OCH CENTRAL PARK


In till NYC för att vänta in fröken Ekström med tyskar. De hade haft sitt lilla roliga kvällen innan så det tog de ett litet tag (för att vara snäll, haha) att komma in. Men det gjorde mig inget för det var sol och varmt och jag behövde få bli kompis med NYC på egen hand. Hittade stolt från Grand central till Times Squares. Virrade runt och försökte hitta Coldstone vilket jag även gjorde. Blev ett kärt återseende mellan mig och Chocolate devotion, naw. Jerseyflickorna anlände tillslut och vi gick till Central park och strosade. Skön söndag, bra söndag.
















Kommentarer
Postat av: Lovisa

New York!!!! Coldstone!!!

2011-05-03 @ 09:07:31
Postat av: Ingrid

underbart med bilder och SNYGG LUGG!! saknarej!

2011-05-03 @ 22:52:32
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0