USA ÄR ÄNDÅ GANSKA LITET




"connecticut?! jag är påväg dit nu! puss!" Så skrev Ruby till mig på facebook häromdagen. Henne har jag inte träffat på år och dagar. Har alltid vetat att hennes pappa är amerikan och att de varit här en massa men aldrig funderat på vart i Usa. Sen visar det sig att hennes far har växt upp i Woodbury, vilket ligger ett stenkast från Cheshire där jag bor. Ruby och pappa Peter är här nu i veckan och hälsar på släkten. Så visst var jag nyss iväg och fikade med de! Och visst var det kul! Usa är allt bra litet ibland!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Åh, va´kul!

2011-05-19 @ 07:46:30
Postat av: Anonym

fan va hälit!!!! pöss på er

2011-06-01 @ 06:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0