WEEKEND CLASS HERE WE GO


Nu ska här vara seriös. Jag packar och donar i detta nu för att om några timmar bär det av mot NY Long Island University för mina första studier här i Usa, efter 9 månader kände jag att det var dax att ta tag i det.. Det är en Weekend class över hela helgen som jag ska ta tillsammans med kära ManhattanMadeleine och efter den här helgen har jag bara två av 6 credits att läsa in vilket jag kommer hinna göra på Long Island om två helger, sen slipper jag tänka på det mer. Kommer till och med efter den helgen ha en credits för mycket tack vare kören i Cali, det ni! Har fått en tanke om att dessa kurser är lite i samma stil med Aupairskolan så vi får se hur intressant det blir för Aupairskolans innehåll och standard kan man ju diskutera ;) Men kul ska det bli att träffa Madde och umgås så eventuella tråkkurser spelar ingen större roll. Ha en trevlig helg! Vi ses om mindre än tre veckor Sverige!



Blev lite NYCinspirerad när vi lekte med lego här i veckan

Kommentarer
Postat av: Elinpelin

3v!!!! Wiie

2011-05-21 @ 16:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0