BYXLÖS PÅ TORPET


Det blev ett besök till kära Torpet igår. På vägen dit förhörde jag pappa med frågespel och så fixade faster Stina med nattfrukost när vi kom. Idag hittade jag en massa gamla fotoalbum som tillhört Farfar, jättekul att kolla igenom! Men, det roligaste på denna tur blir helt klart denna händelse: Jag och Stina hade varit och handlat, när vi kommer hem till Torpet spöregnar det så vi kör fram ända till trappen och sitter kvar i bilen och väntar på att regnet ska sluta falla. Efter en stund kommer pappa ut med en bricka med lite fika, han ställer sig på trappen och poserar och jag börjar knäppa kort. Det som då händer är att, från ingenstans, tappar pappa sina byxor, dom glider ner och där står han i regnet, blöt som en katt och poserar glatt med byxorna i knäväcken! Det såg så himla roligt ut! Inne i köket märker jag sen att jag fått med en byxlös far på bild, låg på golvet och vred mig av skratt när jag såg kortet, pappa kan leverera han! Bjuder jag på en bild när pappa lyckats få upp brallorna igen!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahahaha!!! Sååå himla kul!!! Han kan han!;)

2012-08-23 @ 22:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0