FOREVER GRATEFUL


Min mor ska åka till New York över midsommar och bad mig leta reda på mina adapters. Började rota i min Usalåda där jag sparat en massa biljetter, pyssel, bilder osv. I födelsedagspresent fick jag av mina systrar min blogg utskriven i bokformat, den ligger i denna låda och i denna bok fastnade jag i nu i letandet. Tårarna började rinna när jag läste och insåg hur tacksam jag är över mina vänner jag träffade där borta. Hur mycket dom har betytt för mig, stöttat mig och funnits där när jag varken visste ut eller in. Men även hur roligt vi hade det, hur mycket jag har skrattat med dom och hur skönt liv vi faktiskt levde, carpe diem hela långa helgen! Detta är jag evigt tacksam för och efter nästan ett år hemma och en dag som denna kan jag konstatera att dessa fina människor alltid kommer finnas där för mig, today and every day!






Kommentarer
Postat av: Lovisa

Man blir alldeles varm i hjärtat!

2012-06-17 @ 17:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0