GOOD DAY


Börja dagen med en tur på cykel i regn och rusk är väl inte det man helst vill göra men jobbet kallade så det var bara att ställa klockan och bege sig. Skön jobbdag, sedan bar det av till ett soligt centrum för en fika med mammsen och Lovisa och Anders som var på besök. Trevligt och kul att träffas efter att jag kom hem från Thailand. Runt halv fyra började jag cykla hemmåt men stannade halvvägs och kollade när Sofia spelade match, till och med solen värmde vilket var mycket uppskattat! På väg hem sen blev jag tvungen att stanna och ta kort på en dunge full med vitsippor, har ju missat alla vårtecken när jag varit bortrest, glömt bort hur fint det är! Fina vår.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0