NORGE


Åh den här veckan kan bara beskrivas med ett ord, kos! Såklart lyckas vi pricka in det regnigaste 17 mai sedan 1893 men det tog vi med en klackspark och lite raggsockor på fötterna, för ingenting kunde ödelägga en USAreunion som planerats i över ett år! Allas våran Geisha och Pernilla blev i sista stund tvungen att prioritera skola osv men dom blir med en annan gång! Men som sagt, veckan har varit jättemysig och så sjukt att träffa Nana igen (Kristine med, men det känns som vardag att hänga med henne efter Thailand). Sist vi sågs var när jag skjutsade henne till LAX 3 februari förra året, och så sågs vi nu som om vi inget annat gjort, insane! Norskan hade planlagt allt kjempefint med tur till Trondheim by, sightseeing i Malvik (sol båda dagarna) ridtur (Nu blir ni allt impade Skellefteå!!) utgång och så klart 17 mai! På torsdagskvällen körde vi till Kristines kära hytte som hon pratat väldigt mycket om i Usa, där blev det soffhäng, promenader, massa mat och film. Det blev även en massa USAflashbacks med musik, bilder, minnen OCH egengjord Coldstone! Lyckan var som total, trodde jag ja men Kristine fiskade upp inte bara en utan två påsar med mitt favoritgodis från Usa som hon köpt med sig hem och hållt tyst om det hela månaden i Thailand, underbart! Är så galet tacksam och glad att jag träffade dessa tjejer i Usa! Nu är det bara att ladda om batterierna och börja ladda för nästa reunion, för fler ska det bli!






















































Kommentarer
Postat av: Mamman

Härliga bilder, jag skulle också vilja vara med.....!!! Jag är så glad att ni har varandra <3

2012-05-22 @ 18:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0