THIS HAS GONNA BE THE GOOD LIFE


Besök på vårdcentralen med min mystiska och infekterade böld jag upptäckte jag hade på benen på flyget till Thailand, hade väldans trevligt och sköterskan var såå lyrisk över att jag kom med något roligt så hon fick klämma ut en hel matsked med var och gojs och klura och analysera vad det var för något. Sedan blev det spontanshopping på Rusta och jag blev ett matta rikare. Promenad hem i solen med mattan på cykeln, hem och äta, cykla till jobbet, chill jobbkväll (ååå man känner att det är sommar när personalen går ut och rensar rabatterna!). På rasten ringde min älskade blixt, Ingrid och planer började smidas och just när jag var på väg att cykla hem senare ringer Malin Carlsson som är ute på promenad precis vid jobbet, så vi möts upp och tar en liten kvällsprommis. Äntligen lite liv i vardagen i Falu stad som annars ekar tom. Sköna torsdag. Godnatt moster och sov så gott!

Blixten och jag för två somrar sedan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0