BIRTHDAY SURPRISE!


Såklart var det mammsen som skulle bli överraskad denna afton och inte med mindre än en ny cykel! Efter middag hemma hos gamla vänner hade jag tjatat mig till att få hämta henne, och det gjorde jag. Bara det att jag, och Sofia, drog dit med den pimpade cykeln ett tag innan och smög fram till dörren, tände några marshaller och parkerade cykeln där och gick sedan och gömde oss.. När sällskapet tillslut kom ut fattade dom ingenting, stod där och stirrade på en cykel med en massa ballonger på. Skickade ett sms till mamma då, här är eran vagn för hemfärden, grattis på födelsedagen!! Då först ramlade polletten ner och vi sprang fram från vår gömma. Detta var du värd kära du! Surprise surprise!!


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh va roligt!! :) Är det skönt att vara hemma o mysa? :) När åker du tillbaka upp igen? Puss <3

Svar: jajamän det var kul det! Är uppe i Umeå nu och du må komma och hälsa på när du är back in Sweden!! PÖSS
Emilia

2012-10-27 @ 19:30:36
URL: http://lifeinsanfrancisco.blogg.se
Postat av: Anonym

Älskar er så himla mycket <3

2012-10-28 @ 17:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0