WHAT ARE WORDS?


Praktikveckorna har börjat och jag gör dom på ett demensboende i stada. Efter några år på Dalis känner jag ju igen det mesta men just den dementa situationen är ju som ny, bara att lära sig. I tre veckor blir jag där och då går jag med en undersköterska. Fem av dom dagarna ska jag dock få följa en sjuksköterska och jag gjorde min första sjuksköterskedag idag! HALLELUJA, fick dela medicin i dosett, väldigt mycket på egen hand, skriva medicinlistor och även ge spruta! Så jag är helnöjd!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

HEJA HEJA!!! Jag är så stolt så <3

2012-10-03 @ 20:51:24
Postat av: Mammsen

Roligt att du får göra sjuksköterskesaker redan nu. Är också stolt <3

2012-10-04 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0