THE GRASS IS GREENER ON THE OTHER SIDE


Denna dagen har varit världens bästa dag, bästa dagen hittills på praktiken. Hade världens bästa handledare idag och jag var världens bästa syrrestudent, självkänslan har varit på topp. Passet avslutades med en inspirerande föreläsning av en syrra, himla bra. Denna dagen har varit världens bästa dag, fram till 16.00. Då träffade jag huvudhandledaren och blev mittbedömd. Hon valde att utgå från det enda pyttelilla negativa som hade sagts om mig av EN handledare. Dom resterande handledarna har bara sagt bra saker om mig men just det dåliga skulle vi tydligen fokusera på. En himla världslig sak jag vet men det gjorde så att jag resten av dagen mått kasst och ätit upp en hel ben and jerrys. Är så himla dålig på att ta sånt men jag må säga att det var ett korkat sätt att lägga upp hela samtalet på, att fokusera på det som var dåligt istället för det som var bra.Jag som hade världens bästa dag. Nu ligger jag här med en klump i magen och självkänslan inför sista veckan på praktiken är i botten. Toppen..

Ingen stjärna idag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0